۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۶-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۳۵۱۹
انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۶-۰۵-۱۴۰۲

صدور رای پرونده متهم ماجرای حجاب در نارنجستان قوام شیراز

صدور رای پرونده متهم ماجرای حجاب در نارنجستان قوام شیراز
رئیس دادگستری فارس اظهار کرد: رای در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام دو الی سه روزی است که ابلاغ شده اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام نشده است.
رای ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام ابلاغ شده است.
 
به گزارش صدا و سیما؛ رئیس دادگستری فارس در خصوص هتک حرمت به بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام، اظهار کرد: رای در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام دو الی سه روزی است که ابلاغ شده اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام نشده است.
 
موسوی با تاکید بر اینکه در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می کنیم تا کسی جرات پیدا نکند هیچنین کاری انجام دهد، افزود: سه رای در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است.
برچسب ها: ضارب ، بانو ، امر به معروف
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد