۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۸-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۳۶۴۴
انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۸-۰۵-۱۴۰۲

۵ کشته در تصادف رانندگی جاده مشهد به سرخس (+عکس)

۵ کشته در تصادف رانندگی جاده مشهد به سرخس (+عکس)
۳ مصدوم حادثه که وضعیت جسمانی آنان وخیم بوده به مراکز درمانی مشهد منتقل شده اند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
مدیر عامل آتش نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران شهر مشهد و شهر رضویه به حادثه دیدگان تصادف مرگبار دو خودرو در جاده مشهد به سرخس خبر داد.
 
به گزارش شهرآرانیوز، آتش پاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: شب گذشته، تصادف بین دو خودروی سواری کوییک و آریو حوالی سه راهی سنگ بست در ۲۲ کیلومتری مشهد به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۴۹ شهر مشهد و آتش نشانی شهر رضویه را به محل اعلامی در حوالی تنگل شور اعزام کرد. 
 
این گزارش می‌افزاید: با حضور اتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر به شدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز به دلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
 
شایان ذکر است ۳ مصدوم حادثه که وضعیت جسمانی آنان وخیم بوده به مراکز درمانی مشهد منتقل شده اند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
 
برچسب ها: مشهد ، تصادف ، کشته
ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد