۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۲-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۴۴۴۷
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۲-۰۶-۱۴۰۲

صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار (فیلم)

صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار (فیلم)
در ویدئو زیر ، صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار را مشاهده می نمایید .این مار از نوع «پایتون فرش» (Carpet Python) بوده است؛ اندازۀ این مارها در اوج بلوغ می‌تواند به حدود 4 متر هم برسد. این مارها اگر احساس خطر کنند ممکن است اقدام به گاز گرفتن کنند اما سمّی نیستند.

صحنه‌ای که یک زن در خانه‌اش در شرق استرالیا با آن مواجه شد، شبیه سکانسی از یک فیلم ترسناک بود! او متوجه شد که یکی از تابلوهای روی دیوار اتاقش دارد خود به خود به طرز مشکوکی تکان می‌خورد.

او با بررسی نزدیکتر متوجه شد که یک مار پایتون در پشت تابلو پنهان شده است؛ بلافاصله صاحب‌خانه با یک متخصص گرفتن جانوران تماس گرفت و مارگیر با حضور در صحنه مار را از پشت تابلو بیرون کشید. این مار زیبا و رنگارنگ حدود 1.5 متر طول داشت و به گفتۀ متخصص مارگیر، «در موقعیت بسیار غافلگیر کننده‌ای خودش را پنهان کرده بود».

اما مار به این راحتی‌ها نمی‌خواست پناهگاه عجیبش را ترک کند؛ همانطور که در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود، تنها بعد از اینکه مارگیر کمی او را «قلقلک» داد، مار شروع به بیرون آمدن از پشت تابلو کرد.

این مار از نوع «پایتون فرش» (Carpet Python) بوده است؛ اندازۀ این مارها در اوج بلوغ می‌تواند به حدود 4 متر هم برسد. این مارها اگر احساس خطر کنند ممکن است اقدام به گاز گرفتن کنند اما سمّی نیستند.

ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بازدید نسبتا بالایی داشته و خیلی از مخاطبان از محل عجیبی که مار در آن پنهان شده بود ابراز شگفتی کرده‌اند. یکی از کابران نوشته است: «حالا دیگر باید پشت قاب‌عکس‌ها و تابلوهایمان را هم وارسی کنیم!».

مارگیر نهایتا مار را در طبیعت آزاد کرد. همانطور که در ویدئو دیده می‌شود مار خیلی سریع خزید و در میان شاخ و برگ‌ها ناپدید شد.

منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
ترامپ: اگر هریس رئیس‌جمهور شود،اسرائیل ظرف ۲ سال آینده نابود خواهد شد (فیلم) مراسم استقبال از امام جمعه شهرکرد (فیلم) لحظه پرش پلیس داخل خودرو برای نجات راننده بیهوش وسط اتوبان (فیلم) وقتی حتی وزیر بهداشت هم نگران وضعیت درمان است! / ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حذف شود چه بر سر وضعیت درمان می‌آید/ ارز برای همه چیز هست به جز دارو و تجهیزات پزشکی؟! (فیلم) نماینده طالبان در تهران: قصد بی‌احترامی به سرود جمهوری اسلامی ایران را نداشتم/ اگر مردم ایران رنجیده شدند عذرخواهی می‌کنم (فیلم) آیا می‌توان بین نماز سلام کرد؟ (فیلم) ویدئو باشگاه اینتر از اولین بازی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی (فیلم) خاطره شهید زاهدی از تسلط دشمن بر تلفن های همراه: 96 عکس خودم روی گوشی ام آمد (فیلم) رژیم غذایی مناسب افراد مبتلا به ام‌اس (فیلم) مهارت ماهی فروش هندی در برش زدن و قطعه قطعه کردن ماهی باراکودا (فیلم) کمک خواستن گوزن از انسان‌ها برای نجات فرزندش (فیلم) توضیح مدیرعامل شرکت واحد درباره زمان ورود اتوبوس های برقی چینی به تهران (فیلم) کلیپ پربازدید از پوست‌اندازی مارمولک از نمای نزدیک (فیلم) صحبت‌های شهاب حسینی درباره فیلم جدیدش در آمریکا (فیلم) طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم)
#videojsscript