۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۷-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۵۲۱۶
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۰۷-۰۶-۱۴۰۲

تذکر سازمان زیباسازی تهران به تبلیغات شهری دو سریال نمایش خانگی

تذکر سازمان زیباسازی تهران به تبلیغات شهری دو سریال نمایش خانگی
سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه نمایش خانگی در فضای شهری پایتخت، به سازندگان این سریال‌ها تذکر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از به اداره ارتباطات و بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی‌ برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی با محوریت‌ تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه.

بر همین اساس، سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.

ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی