۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۹-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۵۴۵۴
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۹-۰۶-۱۴۰۲

نازیلا معروفیان بازداشت شد

نازیلا معروفیان  بازداشت شد
خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه نوشت: "نازیلا معروفیان" فعال رسانه ای صبح چهارشنبه با حکم دادسرای ارشاد (امنیت اخلاقی) به اتهام ترویج اباحه‌گری بازداشت شد".

 

"نازیلا معروفیان" فعال رسانه ای صبح دیروز چهارشنبه  بازداشت شد.

خبرگزاری اصولگرای تسنیم این خبر را منتشر کرد و گفت این بازداشت با حکم دادسرای ارشاد انجام شد. این برای چندمین بار است که او بازداشت می شود.

خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه نوشت: "نازیلا معروفیان" فعال رسانه ای صبح چهارشنبه با حکم دادسرای ارشاد (امنیت اخلاقی) به اتهام ترویج اباحه‌گری بازداشت شد".

تسنیم دلایل دادسرا برای بازداشت او را این گونه نوشته است: "حضور با پوشش نامناسب در فضای عمومی و انتشار این تصاویر در فضای مجازی از جمله دلایل حکم دادسرای ارشاد برای بازداشت وی اعلام شده است".

معروفیان پیش از این در تاریخ 17 تیر  نیز بازداشت شده و با قرار وثیقه آزاد شده بود.

نازیلا معروفیان

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت