۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۹-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۵۵۱۱
انتشار: ۱۷:۳۵ - ۰۹-۰۶-۱۴۰۲

۴ آدم‌ ربا در شهرری دستگیر شدند

۴ آدم‌ ربا در شهرری دستگیر شدند
طی عملیات ۴۸ ساعته آدم ربایان دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ۴ نفره آدم ربایی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: طی عملیات ۴۸ ساعته آدم ربایان دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.
 
به گزارش فارس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انهدام باند آدم ربایی اظهار کرد: در تاریخ پانزدهم مردادماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کرد که توسط چند مرد در محله چشمه‌علی شهرری ربوده شده و پس از چند روز اذیت و آزار وی توسط آدم ربایان، او را در اطراف شهرستان ری رها کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً وارد عمل شدند.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری پس از بررسی و به‌کارگیری اقدامات فنی پلیسی و به‌کارگیری منابع اطلاعاتی طی روزهای آتی، موفق به شناسایی 2 تن از اعضای باند آدم ربایان شده که طی یک عملیات ضربتی هر 2 دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، متهمان به جرم خود اعتراف و همدستان خود را معرفی کردند که متعاقب آن، روز گذشته در عملیاتی ضربتی و منسجم 2 نفر دیگر از اعضای باند نیز دستگیر و علیرغم انکار اولیه در مواجهه با دلایل و ادله پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
 
سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه پلیس به مخلان ناامنی مجال هیچگونه اقدامی را نخواهد داد و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شدند.
برچسب ها: آدم ربا ، دستگیر
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت