۲۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۰۸۵۰۷
انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۲

وزارت علوم : قطع دسترسی به سایت وزارت علوم حمله سایبری بود

وزارت علوم : قطع دسترسی به سایت وزارت علوم حمله سایبری بود
به دنبال حملات مکرر سایبری خرابکارانه به سایت های مختلف کشور در یک سال گذشته، و حملات متعدد قبلی به سایت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و برخی سازمان‌های وابسته به آن، صبح امروز نیز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.
روابط عمومی وزارت علوم در اطلاعیه‌ای درباره عدم دسترسی موقت به سایت این وزارتخانه اعلام کرد: صبح امروز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.
 
به گزارش ایرنا، به دنبال حملات مکرر سایبری خرابکارانه به سایت های مختلف کشور در یک سال گذشته، و حملات متعدد قبلی به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی سازمان‌های وابسته به آن، صبح امروز نیز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.
 
با هوشیاری کارشناسان فنی این حملات دفع شده و سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا زمان اطمینان کارشناسان فنی، به طور موقت از دسترس خارج شده است.
 
مسلم است که این سایت در سریعترین زمان و پس از اطمینان، در دسترس جامعه دانشگاهی قرار خواهد گرفت. تلاش وزارت علوم سال تحصیلی پربار و سرشار از بالندگی برای جامعه دانشگاهی است.
ارسال به دوستان
بایدن: یحیی سنوار رهبر حماس در عملیات اسرائیل کشته شده/ بزودی با نتانیاهو برای پایان جنگ گفتگو می کنم ستاره‌های جوان فوتبال جهان در رقابت برای کسب عنوان پسر طلایی جواد نکونام از استقلال شکایت کرد؛ ادعای جعل سند و نقض قرارداد جنجال جدید کیانوش رستمی؛ تهدید به شرکت در مسابقات جهانی به صورت آزاد شمال کشور در آستانه سیلاب؛ بارش‌های سنگین در راه است ارتش اسرائیل سطح آماده باش نیروهای خود را افزایش داد دو تکه شدن خودرو در اثر تصادف در بارتین ترکیه (+عکس) راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد: رقابت با مسی نتانیاهو: یحیی السنوار به دست نظامیان ما ترور شد ژاپن ایرلاینز با هویتی نو به استقبال آینده می‌رود (+عکس) کامبک شیرین استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان عکسی دیده نشده از جوانی یحیی سنوار گوترش: مردم نوار غزه با سطوح فاجعه‌ باری از گرسنگی مواجه هستند/ گذرگاه‌ ها باید فوراً باز شوند نشریه مارکا حکم را صادر کرد: مسی بهترین است (+فیلم) کشف شگفت‌انگیز پزشکی: مردی با سه آلت تناسلی!