۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۰۹۸۶۹
انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱-۰۷-۱۴۰۲

وزیر ارتباطات اسرائیل در عربستان سخنرانی می کند

وزیر ارتباطات اسرائیل در عربستان سخنرانی می کند
«شلومو کارعی»، وزیر ارتباطات اسرائیل در کنفرانس بین‌المللی پست در ریاض که تا فردا چهارشنبه با حضور نمایندگانی از سراسر جهان ادامه دارد، شرکت خواهد داشت و احتمالا در این کنفرانس سخنرانی نیز خواهد کرد.

رسانه‌ها اعلام کردند که وزیر ارتباطات رژیم اسرائیل روز گذشته -دوشنبه- برای شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی در راس هیاتی وارد ریاض شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آی ۲۴، براساس این گزارش، «شلومو کارعی»، وزیر ارتباطات اسرائیل عصر دوشنبه در راس هیاتی شامل ‌رئیس کمیته اقتصادی پارلمان و جمعی از مسئوولان وزارت ارتباطات این رژیم وارد ریاض، پایتخت عربستان شد.

این هیات که مجوز خود را از ‌نخست‌وزیر اسرائیل دریافت کرد، در کنفرانس بین‌المللی پست در ریاض که تا فردا چهارشنبه با حضور نمایندگانی از سراسر جهان ادامه دارد، شرکت خواهد داشت و احتمالا کارعی در این کنفرانس سخنرانی نیز خواهد کرد.

برچسب ها: اسرائیل ، عربستان
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!