۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۰۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۰۴۵۳
انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۲

اولین پوسترهای مستند بکهام از نتفلیکس (عکس)

دیوید بکهام و همسرش وییکتوریا در مراسی در لندن که به مناسبت نخستین نمایش زندگی این خانواده برگزار شده بود، حضور یافتند.

موبنا – این مینی سریال چهار قسمتی که کمپانی نتفلیکس تولید آن‌را برعهده داشته به زندگی دیوید بکهام و همسرش می‌پردازد و نشان می‌دهد پسربچه شرور و لجباز منچستر چگونه مراحل ترقی را طی کرده و به یک جنتلمن و شخصیتی فروتن تبدیل می‌شود.

دیوید بکهام در خصوص این مستند به خبرگزاری رویترز گفت: «احساس کردم که این کاری درست در زمانی درست بود که باید انجام می‌شد. همچنین می‌خواستم این مستند چیزی ماندگار برای خانواده‌ام باشد و آنها هرگاه خواستند به گذشته نگاه کنند، از آن لذت ببرند.»

اولین پوسترهای مستند بکهام از نتفلیکس (عکس)

اولین پوسترهای مستند بکهام از نتفلیکس (عکس)

اولین پوسترهای مستند بکهام از نتفلیکس (عکس)

اولین پوسترهای مستند بکهام از نتفلیکس (عکس)

برچسب ها: بکهام ، نتفلکس
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
0
بکام یک اسطوره بی‌نظیر
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟