۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۰۸۸۷
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۷-۱۴۰۲

آغاز فروش فوری وانت آریسان 2 به صورت اقساطی از سوی ایران خودرو (+جدول فروش و جزئیات)

آغاز فروش فوری وانت آریسان 2 به صورت اقساطی از سوی ایران خودرو (+جدول فروش و جزئیات)
ایران خودرو از آغاز فروش فوری وانت آریسان 2 به صورت اقساطی با موعد تحویل ۲۰ روزه ویژه مهر ۱۴۰۲ خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی فوری وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.
 
به گزارش عصر ایران این طرح فروش که به صورت اقساطی انجام می شود از روز چهارشنبه ۱۹ مهر در سایت فروش شرکت ایران خودرو فعال می شود. قیمت قطعی آریسان ۲ از سوی شرکت ایران خودرو ۳۸۳ میلیون تومان اعلام شده است.

گفتنی است، خودروی وانت آریسان۲ دارای موتور قوی XU۷P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

 

جدول فروش به شرح زیر می باشد

آغاز فروش فوری وانت آریسان2  به صورت اقساطی از سوی ایران خودرو (+جدول فروش و جزئیات)
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!