۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۱۴۶۵
انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۳-۰۷-۱۴۰۲

بیمارستان زیر زمینی اسرائیل و بیمارستان پرمجروح غزه/ تفاوت‌هایی که عادلانه نیست (فیلم)

بیمارستان زیر زمینی اسرائیل و بیمارستان پرمجروح غزه/ تفاوت‌هایی که عادلانه نیست (فیلم)
غزه محل زندگی 2.3 میلیون فلسطینی است و اسرائیل در روزهای اخیر غزه را به شدیدترین شکل بمباران کرده است.

در حالی که اسرائیل بیمارستان های زیرزمینی را برای روزهای بحرانی جنگ آماده می کند، بیمارستان‌های غزه پر از زنان و کودکان مجروح و آسیب دیده ای است که از کوریدورهای فرار به سمت جنوب این منطقه می‌رفتند. 

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، اسرائیل در روزهای گذشته به مردم غزه فرصت داد تا از دو مسیر به سمت جنوب غزه بروند اما یکی از مسیرها در روز جمعه مورد حمله قرار گرفت.  

حملات هوایی اسرائیل به مسیرهای امن فرار باعث کشته شدن 70 زن و کودک در غزه شده است. 200 نفر در این میان زخمی شده اند. 

بیمارستان الشفای غزه پر از مصدومان فلسطینی است که بیشترشان زن و کودک هستند.

در مقابل اسرائیل برای روزهای بحرانی جنگ بیمارستان زیر زمینی آماده می کند.

این بیمارستان در روزهای جنگ با تجهیزات گسترده در زیر زمین فعال می‌شود، تا امنیت آن حفظ شود.

غزه محل زندگی 2.3 میلیون فلسطینی است و اسرائیل در روزهای اخیر غزه را به شدیدترین شکل بمباران کرده است.

مقامات غزه می‌گویند تا کنون بیش از 2200 نفر کشته شده اند که یک چهارم آنها کودک هستند. نزدیک به 10 هزار نفر نیز زخمی شده اند.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
رژیم غذایی مناسب افراد مبتلا به ام‌اس (فیلم) مهارت ماهی فروش هندی در برش زدن و قطعه قطعه کردن ماهی باراکودا (فیلم) کمک خواستن گوزن از انسان‌ها برای نجات فرزندش (فیلم) توضیح مدیرعامل شرکت واحد درباره زمان ورود اتوبوس های برقی چینی به تهران (فیلم) کلیپ پربازدید از پوست‌اندازی مارمولک از نمای نزدیک (فیلم) صحبت‌های شهاب حسینی درباره فیلم جدیدش در آمریکا (فیلم) طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم) چرا حزب الله لبنان از پیجر استفاده می‌کرد؟ (فیلم) برش استادانه کوسه برای تهیه سوشی توسط آشپز ژاپنی (فیلم) تعطیلی اتاق مرگ واشنگتن/ 78 نفر در 106 سال در این اتاق اعدام شدند (فیلم) عیادت فرمانده کل سپاه از مجروحان حملۀ تروریستی دیجیتالی در لبنان (فیلم) لحظه بلعیدن وحشیانه گراز توسط اژدهای کومودو (فیلم)
#videojsscript