۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۱۶۳۷
انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۴-۰۷-۱۴۰۲

حزب الله : دوربین‌ های امنیتی دشمن را از کار انداختیم/ ۵ مقر مرزی دشمن را هدف قرار دادیم

حزب الله : دوربین‌ های امنیتی دشمن را از کار انداختیم/ ۵ مقر مرزی دشمن را هدف قرار دادیم
حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات فنی ارتش رژیم صهیونیستی روی دیوارهای شهرک صهیونیستی المطله در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و از کار انداختند.
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوربین‌ها و تجهیزات فنی نصب شده صهیونیست‌ها بر دیوار شهرک المطله در مرز لبنان و فلسطین را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و آنها را از کار انداخته است.
 
به گزارش ایسنا؛ حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات فنی ارتش رژیم صهیونیستی روی دیوارهای شهرک صهیونیستی المطله در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و از کار انداختند.
 
حزب الله لبنان در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان، ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی با سلاح‌های مناسب و به طور مستقیم هدف قرار دادند.
 
حزب الله در این بیانیه که شامگاه یکشنبه منتشر شده است، افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی ۵ مقر مرزی صهیونیستی شامل جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد را با سلاح مناسب هدف حمله مستقیم و دقیق قرار دادند.
برچسب ها: حزب الله ، دشمن
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم