۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۳۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۳۰۱۵
انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۲

روایت جالب مادربزرگ ۸۵ ساله اسرائیلی از دوران اسارت در غزه : شامپو هم داشتیم! (+عکس)

روایت جالب مادربزرگ ۸۵ ساله اسرائیلی از دوران اسارت در غزه : شامپو هم داشتیم! (+عکس)
خانم لیفشیتز گفت که گروگانگیرها او را روی تشک گذاشته بودند از دوران اسارت می‌گوید: «هر دو یا سه روز، یک پزشک می‌آمد تا وضعیت ما را ببیند و مطمئن شود که دارو داریم. آنها همه نیازهای ما را در نظر گرفتند و من از آنها ممنونم؛ آنها بسیار مؤدب بودند. آنها مطمئن می‌شدند که ما تمیز هستیم و غذا می‌خوریم. ما همان چیزی را می‌خوردیم که آنها می‌خوردند. به نظر می‌رسید که آنها برای این کار آماده بودند و از مدت‌ها قبل آماده شده بودند. آنها همه چیزهایی که مردان و زنان نیاز داشتند را آماده کرده بودند، حتی شامپو داشتند.»
یوچوود لیفشیتز، مادربزرگ ۸۵ ساله اسرائیلی که عصر دوشنبه توسط حماس آزاد شد، در جریان گفتگو با خبرنگاران، زندگی خود در دوران اسارت را شرح داد و گفت که در مدت بیش از دو هفته که در نوار غزه نگهداری می‌شد، با او رفتار خوبی شده است. او روز حمله نیروهای حماس به کیبوتص را اینگونه شرح می‌دهد: «آنها مرا ربودند و سوار موتورسیکلت کردند... بعد از رسیدن به نوار غزه وارد یک سیستم بزرگ از تونل‌های زیرزمینی شدیم و افراد دیگری ما را تحویل گرفتند و به داخل غزه بردند.
 
به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یورونیوز گزارش داد: او از دوران اسارت نیز می‌گوید: «هر دو یا سه روز، یک پزشک می‌آمد تا وضعیت ما را ببیند و مطمئن شود که دارو داریم. آنها همه نیازهای ما را در نظر گرفتند و من از آنها ممنونم؛ آنها بسیار مؤدب بودند. آنها مطمئن می‌شدند که ما تمیز هستیم و غذا می‌خوریم. ما همان چیزی را می‌خوردیم که آنها می‌خوردند.»
 
خانم لیفشیتز گفت که گروگانگیرها او را روی تشک گذاشته بودند و افزود: «به نظر می‌رسید که آنها برای این کار آماده بودند و از مدت‌ها قبل آماده شده بودند. آنها همه چیزهایی که مردان و زنان نیاز داشتند را آماده کرده بودند، حتی شامپو داشتند.»
 
او گفت: «آنها در مورد همه چیز از جمله مسائل سیاسی با ما صحبت کردند ولی ما جواب نمی دادیم. آنها با ما بسیار مهربان بودند.»
 
روایت جالب مادربزرگ ۸۵ ساله اسرائیلی از دوران اسارت در غزه : شامپو هم داشتیم!
برچسب ها: اسارت ، حماس ، غزه ، گروگان
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
0
بنده خدا فکر کرده بود تو آشویتس گیر افتاده، به همین دلیل تعجب کرد
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی