۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۴-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۵۳۹۸
انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۴-۰۸-۱۴۰۲

تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال
از طرف دیگر وضعیت مهدی ترابی نسبت به امیری بهتر است و احتمال اینکه در بازی با استقلال تاجیکستان از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده شود زیاد خواهد بود.

سرمربی تیم پرسپولیس برای چینش ترکیب اصلی این تیم در بازی با استقلال تاجیکستان با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی راهی تاجیکستان شد که در روز سه‌شنبه چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال این کشور را برگزار خواهد کرد.

 

یحیی گل‌محمدی در این بازی با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو است؛ چرا که وحید امیری به تازگی شرایط حضور در تمرینات و کار با توپ را پیدا کرده و احتمالاً سرمربی این تیم در خصوص این بازیکن ریسک نکند. امیری در دو روز اخیر در تمرینات گروهی حاضر شد اما گل‌محمدی احتمالاً از این بازیکن در بازی روز سه‌شنبه استفاده نکند تا مصدومیت امیری تشدید نشود.

 

از طرف دیگر وضعیت مهدی ترابی نسبت به امیری بهتر است و احتمال اینکه در بازی با استقلال تاجیکستان از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده شود زیاد خواهد بود.

 

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها