۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۵۷۱۳
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۵-۰۸-۱۴۰۲

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آغاز ثبت‌نام  تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش
به اطلاع متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ می‌رساند که پذیرش در این مرحله از امروز دوشنبه ۱۵ آبان آغاز شد و تا روز ‌پنجشنبه ۱۸ این ماه ادامه خواهد یافت.

ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته ‌شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به اطلاع متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ می‌رساند که پذیرش در این مرحله از امروز دوشنبه ۱۵ آبان آغاز شد و تا روز ‌پنجشنبه ۱۸ این ماه ادامه خواهد یافت.

راهنمای انتخاب شغل محل آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل محل‌ها هم‌زمان با شروع مرحله تکمیل ظرفیت از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود.

طبق تاکید سازمان سنجش، با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در این مرحله به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و اقدام نمایند.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!