۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۶-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۵۸۹۴
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۶-۰۸-۱۴۰۲

نتانیاهو : اسرائیل برای «مدت نامعلومی» غزه را اداره خواهد کرد

نتانیاهو : اسرائیل برای «مدت نامعلومی» غزه را اداره خواهد کرد
نتانیاهو، به ای بی سی نیوز گفت که آتش بس در نوار غزه منوط به آزادی تمامی اسرائیلی هایی است که در گروگان حماس هستند، اما گفت که اسرائیل می تواند اجازه «توقف تاکتیکی» را برای اهداف بشردوستانه بدهد.
نشریه اسرائیلی یدیعوت احارونت نوشت: نتانیاهو به ABC آمریکا گفت که اسرائیل برای مدت نامعلومی غزه را اداره خواهد کرد. 
 
به گزارش انتخاب، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز دوشنبه به ای بی سی نیوز گفت که آتش بس در نوار غزه منوط به آزادی تمامی اسرائیلی هایی است که در گروگان حماس هستند، اما گفت که اسرائیل می تواند اجازه «توقف تاکتیکی» را برای اهداف بشردوستانه بدهد.
 
 نتانیاهو پیش از این گفت: «بدون آزادی گروگان‌های ما، آتش‌بسی عمومی در غزه وجود نخواهد داشت.»
 
 نتانیاهو گفت که آتش‌بس «تلاش‌های جنگی را مختل می‌کند. تلاش ما برای نجات گروگان‌هایمان را مختل می‌کند، زیرا تنها چیزی که روی حماس مؤثر است، فشار نظامی است که ما اعمال می‌کنیم.»
 
 نتانیاهو همچنین گفت که اسرائیل برای «مدت نامعلومی» پس از جنگ، «مسئولیت امنیتی کلی» در غزه را برعهده خواهد کرد.
 
 نتانیاهو گفت: «ما دیده‌ایم که وقتی آن جا نباشیم چه اتفاقی می‌افتد. آنچه ما امروز با آن مواجهیم، فوران حماس در مقیاسی است که نمی‌توانستیم تصور کنیم.»
برچسب ها: نتانیاهو ، غزه ، اسرائیل
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی