۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۷۴۲
انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۲

عربستان: هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه را رد می‌کنیم

عربستان: هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه را رد می‌کنیم
وزیر خارجه عربستان سعودی طی سخنرانی در افتتاحیه نشست مقدماتی وزرای خارجه اتحادیه عرب در ریاض گفت: ما هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه را رد می‌کنیم.
وزیران خارجه مصر و عربستان در سخنانی بر ضرورت حمایت از فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، «فیصل فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی طی سخنرانی در افتتاحیه نشست مقدماتی وزرای خارجه اتحادیه عرب در ریاض گفت: آنچه در غزه اتفاق رخ داد، نباید ما را از دستیابی به صلحی فراگیر و عادلانه برای مسئله فلسطین بازدارد.

وزیر خارجه عربستان در این نشست که با حضور «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه برگزار شد، گفت، وقایع غزه نباید ما را از دستیابی به صلحی فراگیر و عادلانه برای مسئله فلسطین که بر اساس راه‌حل ۲ دولتی و قطعنامه های مشروع بین المللی است منصرف کند.

به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر نیز در این نشست گفت: ما سکوت بین المللی در قبال نقض قوانین بین المللی بشردوستانه از سوی اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

وزیر امور خارجه مصر گفت، کاری که رژیم اسرائیل انجام می‌دهد فراتر از حق دفاع از خود است.

وی عنوان داشت: ما هرگونه تلاش برای کوچاندن فلسطینیان از غزه را رد می‌کنیم.

در این نشست که به ریاست وزیر امور خارجه عربستان و با حضور هیأت‌های وزرای خارجه کشورهای عربی و «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب برگزار می‌شود، راه‌های توقف تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی علیه غزه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: عربستان ، فلسطین
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!