۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۰-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۹۹۶
انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۰-۰۸-۱۴۰۲

اتفاق جالب و عجیب پس از باخت لیورپول

اتفاق جالب و عجیب پس از باخت لیورپول
گیوم رست، دروازه‌بان تولوز، پس از پایان بازی با لیورپول از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید تا خودش را به سکوها برساند و میکروفونی را در دست گرفت تا شخصا سرودهای پیروزی و فریادهای هواداران را رهبری کند. 

گیوم رست، دروازه‌بان تولوز، پس از پیروزی برابر لیورپول از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت و بلندگوی هواداران این تیم را به دست گرفت.شادی عجیب از باخت لیورپول: ستاره تیم پشت بلندگو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پنجشنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی تولوز به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد. 

شاگردان یورگن کلوپ با این نتیجه نتوانستند صعودشان به مرحله حذفی این رقابت‌ها را قطعی کنند و از سوی دیگر تولوز هم توانست امتیازش را به هفت برساند و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد تا شانس صعودش را افزایش دهد. 

خوشحالی پس از پیروزی برابر لیورپول باعث شد که هواداران پس از سوت پایان هم ورزشگاه را ترک نکنند و روی سکوها مشغول خوشحالی باشند، اتفاقی که خشم کلوپ را هم به همراه داشت چون این صداها نشست خبری‌اش را تحت الشعاع قرار داده بود. 

اتفاق جالب و عجیب پس از باخت لیورپول

اما اتفاق جالب و عجیبی که رخ داد این بود که رست پس از پایان بازی از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید تا خودش را به سکوها برساند و میکروفونی را در دست گرفت تا شخصا سرودهای پیروزی و فریادهای هواداران را رهبری کند. 

هواداران این تیم به شدت این اقدام دروازه‌بان 18 ساله تیم‌شان را تحسین کردند و سایر بازیکنان هم با هیجان بسیاری از پشت دروازه همراه آنها شدند.

برچسب ها: لیورپول ، تولوز
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان