۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۱-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۱۹۹۴۴
انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۱-۰۹-۱۴۰۲

بازداشت 7 متهم به دلیل کلاهبرداری از 650 نفر

بازداشت 7 متهم به دلیل کلاهبرداری از 650 نفر
7 متهم در این کلاهبرداری در فضای مجازی و سایت های اینترنتی، افراد را شناسایی و با جعل عنوان، خود را از یک کارگزاری بورس معرفی کرده و با دریافت مبالغی بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال به افراد وعده پرداخت سود می دادند.

 رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: هفت متهم به کلاهبرداری اینترنتی از ۶۵۰ شهروند در مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهمان این پرونده در فضای مجازی و سایت های اینترنتی، افراد را شناسایی و با جعل عنوان، خود را از یک کارگزاری بورس معرفی کرده و با دریافت مبالغی بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال به افراد وعده پرداخت سود می دادند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی، متهمان پس از فریب افراد به این شیوه متواری و مرتکب کلاهبرداری به شیوه هرمی شده بودند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: پس از کنترل و مراقبت های پوششی، متهمان پرونده دستگیر شدند که تاکنون ۶۵۰ شاکی در این پرونده اعلام شکایت کرده اند.

شفیع زاده گفت: تحقیقات در این زمینه با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

برچسب ها: کلاهبرداری ، متهم
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود