۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۴-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۰۴۸۷
انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۴-۰۹-۱۴۰۲

۳۹ اسیر فلسطینی از زندان‌های اسرائیل آزاد شدند

۳۹ اسیر فلسطینی از زندان‌های اسرائیل آزاد شدند
این اسیر ان فلسطینی عصر امروز از زندان‌های اسرائیل به زندان «عوفر» در نزدیکی رام‌الله منتقل و پس از چند ساعت آزاد و با استقبال گسترده مردمی به محل زندگی خود در کرانه باختری و قدس اشغالی منتقل شدند.
در چارچوب توافق میان اسرائیل و مقاومت فلسطین، ۳۹ اسیر زن و کودک فلسطینی از زندان‌های این رژیم آزاد شدند.
 
به گزارش ایسنا، در پی توافق میان مقاومت فلسطین و اسرائیل برای آتش‌بس موقت و تبادل اسرا، شامگاه جمعه ۳۹ اسیر زن و کودک فلسطینی از زندان‌های اسرائیل آزاد شدند.
 
این اسرا که امروز (جمعه) آزاد شدند، شامل ۲۴ زن و ۱۵ کودک و نوجوان هستند.
 
این اسرا عصر امروز از زندان‌های اسرائیل به زندان «عوفر» در نزدیکی رام‌الله منتقل و پس از چند ساعت آزاد و با استقبال گسترده مردمی به محل زندگی خود در کرانه باختری و قدس اشغالی منتقل شدند.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی