۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۴-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۰۷۶۸
انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۴-۰۹-۱۴۰۲

سرقت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن از تربت حیدریه!

سرقت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن از تربت حیدریه!
مدیر آب منطقه ای شهرستان تربت‌حیدریه(خراسان رضوی): در تازه ترین این سرقت ها در هفته جاری همکاران ما حین گشت‌زنی متوجه برداشت شن و ماسه کف رودخانه عباس‌آباد فرامیشان شهرستان رشتخوار توسط سه نفر با کمک سه دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه بیل تراکتوری و یک دستگاه لودر شدند و بلافاصله اقدامات قانونی را آغاز کردند.

مدیر آب منطقه ای شهرستان تربت‌حیدریه(خراسان رضوی) گفت: از ابتدای سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن و ماسه از رودخانه‌های شهرستان‌های رشتخوار، جلگه رخ تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به سرقت رفته‌ است.

مهدی طلعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در تازه ترین این سرقت ها در هفته جاری همکاران ما حین گشت‌زنی متوجه برداشت شن و ماسه کف رودخانه عباس‌آباد فرامیشان شهرستان رشتخوار توسط سه نفر با کمک سه دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه بیل تراکتوری و یک دستگاه لودر شدند و بلافاصله اقدامات قانونی را آغاز کردند.

وی گفت: چند سالی است که گروهی شن و ماسه کف رودخانه ها را سرقت کرده و به افرادی که قصد ساخت و ساز دارند و یا شرکت های ساختمانی می فروشند. با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی متهمان دستگیر شدند و مقداری از این شن و ماسه ها به رودخانه ها بازگردانده شد و مجرمان بعد پرداخت جریمه و دادن تعهد آزاد شدند.

طلعتی بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۱ نفر با ماشین آلات خود حین عملیات سرقت دستگیر شده اند و در مدت یاد شده ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب شن و ماسه از رودخانه های شهرستان های رشتخوار، جلگه رخ ، تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به سرقت رفته است.

برچسب ها: تربت حیدریه ، شن
ارسال به دوستان
انفجار ناشی از نشت گاز خانه‌ای سه طبقه در ویان کبودراهنگ همدان را تخریب کرد به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد آخرین فرصت برای ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 1404: تا دوم آبان تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد 1404 کامالا هریس: اگر ترامپ رئیس‌جمهور بود، پوتین در کی‌یف می‌نشست شک به استفاده از فسفر سفید توسط اسرائیل در حمله به نیروهای یونیفل آیا می‌شنوید؟ ناقوس مرگ سینمای ایران به صدا درآمده است ... انگلیس: سلاح به اسرائیل نمی‌دهیم، جز قطعات اف-۳۵! مرسدس بنز اف700 ؛ خودرو عجیبی که نام خلیفه بن زاید آل نهیان را هم دنبال خود دارد! (+تصاویر) رادان: هنرمندان با کمک شهرک سینمایی پلیس، امنیت را در ذهن مردم تقویت کنند اسناد محرمانه پنتاگون لو رفت؛ جزئیاتی از برنامه‌های اسرائیل علیه ایران فاش شد تشدید برخورد با بدهکاران گاز در بودجه ۱۴۰۴