۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۴۰۵
انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۲

۱۷۸ شهید و ۵۸۹ زخمی در حملات جدید اسرائیل به غزه

۱۷۸ شهید و ۵۸۹ زخمی در حملات جدید اسرائیل به غزه
منابع خبری از درگیری‌های شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در تل الهوا، النصر، شمال اردوگاه شاطئ و محله شیخ رضوان در شهر غزه خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه جمعه شب اعلام کرد، از صبح امروز، ۱۷۸ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه شهید و ۵۸۹ نفر زخمی شدند.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، منابع خبری از درگیری‌های شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در تل الهوا، النصر، شمال اردوگاه شاطئ و محله شیخ رضوان در شهر غزه خبر دادند.
 
 گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.
برچسب ها: اسرائیل ، غزه
ارسال به دوستان
توضیحات کارشناس امور بیمه‌ای درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آخرین گزارش مسمومیت الکل تقلبی در مازندران محمد جواد لاریجانی: علت وقایع اخیر لبنان عملیات نفوذ رژیم صهیونی از سال ۲۰۰۶ بود وزیر کار در مراسم یادبود شهدای طبس: بسیاری از معادن ورشکسته شده‌اند پیکر سید حسن نصرالله کجا دفن می‌شود؟ حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ 5 شهید و 10 زخمی ادعای داماد ترامپ: درخواست برای آتش بس در لبنان «اشتباه» است بایدن: باید از وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه جلوگیری کنیم پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت شلیک موشک بالستیک از لبنان به سمت حیفا الیاس حضرتی : ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند/ تجربه نشان می‌دهد ورق برمی‌گردد مهاجرت پرستاران تشدید شد؛ دو تا سه برابر استعفا در نظام سلامت جیش الظلم مسوولیت عملیات های تروریستی در راسک‌ و خاش را برعهده گرفت برزیل با اقتدار به نیمه نهایی رسید؛ اوکراین هم به جمع چهار تیم پایانی پیوست نمایش تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی