۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۵۰۵
انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲

شوخی و نزاع مرگبار در جگرکی

شوخی و نزاع مرگبار در جگرکی
مقتول به همراه چهار نفر از دوستانش به مغازه جگرکی رفته بود؛ اما به خاطر شوخی‌های نامتعارف و به دنبال آن مشاجره لفظی در مقابل مشتریان یکی از کارگران جگرکی به آن‌ها تذکر داده بود که رعایت دیگران را کرده و دست از رفتار نامناسب بردارند، اما همین مسأله باعث درگیری و در نهایت قتل پسر ۲۰ ساله توسط کارگر جگرکی شده بود.

ساعت یک و نیم بامداد ۹ آذر، مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه در تماس با بازپرس محمدمهدی براعه، از نزاعی مرگبار خبر دادند

به گزارش ایران، ساعت یک و نیم بامداد ۹ آذر، مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه در تماس با بازپرس محمدمهدی براعه، از نزاعی مرگبار خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر ۲۰ ساله‌ای که با ضربه چاقو به ناحیه کمر زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول به همراه چهار نفر از دوستانش به مغازه جگرکی رفته بود. اما به خاطر شوخی‌های نامتعارف و به دنبال آن مشاجره لفظی در مقابل مشتریان یکی از کارگران جگرکی به آن‌ها تذکر داده بود که رعایت دیگران را کرده و دست از رفتار نامناسب بردارند، اما همین مسأله باعث درگیری و در نهایت قتل پسر ۲۰ ساله توسط کارگر جگرکی شده بود.

متهم پس از این حادثه از محل فرار کرده بود، اما روز گذشته با پای خود به اداره پلیس رفت و ضمن اعتراف به قتل تسلیم شد.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها