۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۵۴۲
انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲

اسرائیل دستور تخلیه محله‌های شمالی و جنوبی غزه را صادر کرد

اسرائیل دستور تخلیه محله‌های شمالی و جنوبی غزه را صادر کرد
بر اساس این نقشه‌ها، فلسطینیان ساکن جنوب غزه، از جمله محله بنی سهیله در نزدیکی خان‌یونس، باید محله های خود را تخلیه کرده و به پناهگاه‌هایی در رفح در مرز با مصر (یکی از چندین بخش جنوبی نوار غزه که اسرائیل از زمان پایان آتش‌بس در روز جمعه بمباران کرده است) بروند.
سخنگوی ارتش اسرائیل دستور تخلیه محله‌های شمالی و جنوبی غزه را صادر کرد.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی؛ آویچای آدرایی، سخنگوی عرب‌زبان ارتش اسرائيل نقشه‌هایی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است که نشان می‌دهد فلسطینی‌ها چه بخش‌هایی از غزه را باید ترک کنند و به کجا باید فرار کنند.
 
آویچای آدرایی با استفاده از نقشه‌های متعددی که به زبان عربی تشریح شده‌اند، به مردم ساکن در چندین محله از جمله جبالیا و شجاعیه گفته است که به مناطق مختلف از جمله شهر غزه بروند.
 
بر اساس این نقشه‌ها، فلسطینیان ساکن جنوب غزه، از جمله محله بنی سهیله در نزدیکی خان‌یونس، باید به پناهگاه‌هایی در رفح در مرز با مصر(یکی از چندین بخش جنوبی نوار غزه که اسرائیل از زمان پایان آتش‌بس در روز جمعه بمباران کرده است) بروند.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟