۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۶۷۵
انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۱-۰۹-۱۴۰۲

برتری برنتفورد در حضور ۷۷ دقیقه‌ای قدوس / تداوم صدرنشینی آرسنال

برتری برنتفورد در حضور ۷۷ دقیقه‌ای قدوس / تداوم صدرنشینی آرسنال
تیم‌های آرسنال و برنتفورد حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند.

هفته چهاردهم لیگ جزیره با ۳ بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز شد و در مهم‌ترین بازی آرسنال موفق شد با شکست ولوورهمپتون صدرنشین بماند.

به گزارش ایسنا، شاگردان آرتتا شروعی ایده‌آل داشتند و در ۱۵ دقیقه نخست ۲ بار دروازه ولووز را گشودند تا در ادامه بازی بیشتر در فکر کنترل بازی باشند اما در دقیقه ۸۶ گل اول را دریافت کردند تا دقایق پایانی سختی را پشت سر بگذارند. در نهایت آرسنال این بازی را برد تا با ۳۳ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

در دیگر بازی یاران سامان قدوس در برنتفورد توانستند با نتیجه ۳ بر یک لوتون را مغلوب کنند. مهاجم ایرانی زنبورها از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه ۷۷ از بازی خارج شد.

در سومین بازی هم برنلی موفق شد جدال ۶ امتیازی انتهای جدولی‌ها را از شفیلد یونایتد ببرد. شاگردان کمپانی با ۵ گل در این بازی به برتری رسیدند.

برچسب ها: برنتفورد ، قدوس ، آرسنال
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته