۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۴۵۴۸
انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۸-۰۹-۱۴۰۲

امیر عبداللهیان : سند ۲۰۳۰ را امضا نخواهیم کرد؛ منافع ایران را تامین نمی‌کند

امیر عبداللهیان : سند ۲۰۳۰ را امضا نخواهیم کرد؛ منافع ایران را تامین نمی‌کند
حسین امیر عبداللهیان : در دولت آقای رئیسی به دلیل اینکه این سند منافع ایران را تامین نمی‌کند، ‌آن را امضا نخواهیم کرد؛ اما اگر در خصوص محیط زیست و کاهش آلودگی هوا موضوعی مطرح شده باشد،‌ قابل بررسی خواهد بود.
وزیرامور خارجه با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ منافع ایران را تامین نخواهد کرد، گفت: سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم متوقف شد و امضا نخواهیم کرد.
 
به گزارش ایسنا،‌ حسین امیرعبداللهیان، وزیرامور خارجه در نشست روز دانشجو که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد،‌ با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ منافع ایران را تامین نخواهد کرد،‌ اظهار کرد: یکی از بندهای سند ۲۰۳۰ فرهنگی است و چندین سند دیگر از جمله محیط زیست بدون هماهنگی امضا شد،‌ اما در دولت آقای رئیسی به دلیل اینکه این سند منافع ایران را تامین نمی‌کند، ‌آن را امضا نخواهیم کرد؛ اما اگر در خصوص محیط زیست و کاهش آلودگی هوا موضوعی مطرح شده باشد،‌ قابل بررسی خواهد بود.
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!