۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۹۲۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۷-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۷۳۵۴
انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۷-۰۹-۱۴۰۲

دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در خراسان شمالی

دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در خراسان شمالی
 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) از دستگیری چهار سارق سابقه‌دار که به صورت باندی اقدام به سرقت طلا و جواهرات می کردند خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا و جواهرات در یکی از روستاهای بخش سملقان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پاسگاه انتظامی چمن بید و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: این باند چهار نفره توسط پلیس شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای منهدم شد.

سرهنگ مهران‌فر با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموالی از جمله ۳ عدد النگوی طلا، لپ تاب، ساعت مچی، بدلیجات، دو حلقه انگشتر که مجموعاً به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودند کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

برچسب ها: دستگیری ، سرقت طلا
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی