۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۵۱۱
انتشار: ۱۸:۴۴ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲

تصادف ۳ کامیون کشنده با ۲ دستگاه سواری در مسیر همدان -قروه

تصادف ۳ کامیون کشنده با ۲ دستگاه سواری در مسیر همدان -قروه
آتش‌نشانان پس از حضور در محل با مشاهده تصادف شدید میان سه کامیون کشنده و دو خودروی سواری، بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و برای نجات سرنشینان خودرو پژو روا وارد عمل شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قروه از تصادف سه کامیون کشنده با دو خودروی سواری در مسیر همدان به قروه خبر داد.

جمیل ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد سه کامیون کشنده با دو خودروی سواری در مسیر ۵ کیلومتری همدان -قروه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قروه اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: اکیپی سه نفره از ایستگاه شهدای آتش نشان به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه در جاده همدان_قروه اعزام شدند.

ظاهری یادآور شد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با مشاهده تصادف شدید میان سه کامیون کشنده و دو خودروی سواری، بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و برای نجات سرنشینان خودرو پژو روا وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی خوداقدام به خارج کردن سرنشین مصدوم در خودرو پژو روا کردند و به تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

گفتنی است؛ علت این تصادف مه‌آلود بودن و لغزنده بودن جاده و ناتوانی راننده کامیون کشنده اعلام شده است.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی