۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۴-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۲۴۳۰
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۴-۱۰-۱۴۰۲

توافق ایران و ترکیه درباره سفر رییسی به آنکارا در آینده نزدیک

توافق ایران و ترکیه درباره سفر رییسی به آنکارا در آینده نزدیک
حسین امیرعبداللهیان ضمن تشکر از ابراز همدردی مقام های عالیرتبه ترکیه از جمله رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور، بر تلاش مجدانه مقام های مسئول کشورمان برای شناسایی دقیق عاملان و آمران این  اقدام وحشیانه و تروریستی تاکید کرد .

« هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه شامگاه امروز پنج شنبه در تماسی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان مراتب تسلیت و همبستگی دولت و مردم ترکیه با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمله تروریستی روز چهارشنبه در شهر کرمان را ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان ضمن تشکر از ابراز همدردی مقام های عالیرتبه ترکیه از جمله رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور، بر تلاش مجدانه مقام های مسئول کشورمان برای شناسایی دقیق عاملان و آمران این  اقدام وحشیانه و تروریستی تاکید کرد .

وزیران امور خارجه ایران و ترکیه در این گفت و گوی تلفنی با توجه به تعویق سفر دکتر رییسی به آنکارا - به دلیل حادثه تروریستی کرمان-که قرار بود امروز انجام شود توافق کردند در آینده نزدیک سفر رسمی رییس جمهور کشورمان به کشور دوست، برادر و همسایه، ترکیه انجام شود.

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود