۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۳۴۰۱
انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۸-۱۰-۱۴۰۲

استاندار تهران : آمادگی برای انتخابات الکترونیکی / ۷۲۷۲ شعبه اخذ رای در استان تهران

استاندار تهران : آمادگی برای انتخابات الکترونیکی / ۷۲۷۲ شعبه اخذ رای در استان تهران
استاندار تهران گفت : انتخابات الکترونیکی طبق قانون یک هشتم حوزه هایی که بیش از یک نماینده دارند باید الکترونیکی برگزار شود که در استان تهران این آمادگی کامل وجود دراد تا انتخابات با سرعت بیشتری برگزار شود.
استاندار تهران از آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.
 
علیرضا فخاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزرای انتخابات الکترونیکی در استان تهران، اظهار کرد: ما منتظر تصمیم شورای نگهبان در این زمینه هستیم ولی زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی در تهران آماده است و به لحاظ تجهیزات و افراد این آمادگی وجود دارد.
 
وی افزود: انتخابات الکترونیکی طبق قانون یک هشتم حوزه هایی که بیش از یک نماینده دارند باید الکترونیکی برگزار شود که در استان تهران این آمادگی کامل وجود دراد تا انتخابات با سرعت بیشتری برگزار شود.
 
فخاری گفت: ۷۲۷۲ شعبه اخذ رای در استان تهران وجود دارد.
 
احمد قیومی فرماندار تهران  نیز در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: در این دوره، امکان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در تهران وجود دارد.
 
صندوق‌های رای الکترونیکی از امنیت بالایی برخوردار هستند و ما برای اولین بار انتخابات هیئت اجرایی تهران را با استفاده از صندوق الکترونیکی انجام دادیم؛ بنابراین در تعدادی از شعب حتما امکان رای‌گیری به صورت الکترونیک وجود خواهد داشت، اما این موضوع در گرو تایید نهایی از سوی شورای محترم نگهبان خواهد بود.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود