۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۳۴۴۰
انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۸-۱۰-۱۴۰۲

کشف ۱۴ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی

کشف ۱۴ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
 
محمد رئیسی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: طی اقدامی عملیاتی توسط پرسنل امور برق شهرستان ایرانشهر، 14 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان کشف و ضبط شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف و ضبط مراکز غیرمجاز از برنامه‌های مهم و مستمر شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان است.
 
رئیسی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز دارد، گفت: دستگاه‌های‌ ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ های ناخواسته را سبب می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک استفاده غیرمجاز از برق، مراتب را به سامانه 121 فوریت برق گزارش کنند. 
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: هر دستگاه ماینر معادل 2.5 کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولر گازی 24 هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد. ‌
برچسب ها: ماینر ، ارز
ارسال به دوستان