۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۴۳۷۹
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۱-۱۰-۱۴۰۲

امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی

امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی
برای تسهیل در فرایند رای گیری و اهمیت مشارکت در انتخابات، با توجه به مصوبه قانونی امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گذرنامه،کارت پایان خدمت، کارت ملی و گواهینامه میسر شده است.
مدیرکل سیاسی استانداری تهران از امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی خبر داد.
 
به گزارش فارس، سعید ضیایی مدیرکل سیاسی استانداری تهران در حاشیه نشستی که در فرمانداری رباط کریم برگزار شد، اظهار کرد: اصل مهم در انتخابات جمهوری اسلامی، مردم محوری و مشارکت آنان است.
 
وی با اشاره به نتایج این جلسه افزود: امیدواریم با همکاری همه مسئولان و مشارکت مردم، انتخابات را با مشارکت حداکثری و شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.
 
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران عنوان کرد: برای تسهیل در فرایند رای گیری و اهمیت مشارکت در انتخابات، با توجه به مصوبه قانونی امکان اخذ رای از شهروندان با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گذرنامه،کارت پایان خدمت، کارت ملی و گواهینامه میسر شده است.
 
ضیایی سپس گفت: جهت تسهیل در امور انتخابات، داشتن صندوق های رای سیار نیز مدنظر قرار گرفته که در پارک ها، بوستان ها و مراکز دیگر مستقر می شوند تا بتوانیم مشارکت بالایی را رقم بزنیم.
برچسب ها: مدرک ، انتخابات
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است