۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۴۵۴۷
انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۱۰-۱۴۰۲

برداشتن مجسمه سردار سلیمانی از ورزشگاه اصفهان

برداشتن مجسمه سردار سلیمانی از ورزشگاه اصفهان
قبلا در بازی سپاهان و الاتحاد عربستان سعودی در ورزشگاه نقش جهان، بازی به دلیل وجود این مجسمه لغو شده بود. 

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان مجسمه سردار سلیمانی را از ورزشگاه جهان اصفهان برداشته است تا بتواند از الهلال عربستان میزبانی کند.

به گزارش دیلی فوتبال؛ سپاهان سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

قبلا در بازی سپاهان و الاتحاد عربستان سعودی در ورزشگاه نقش جهان، بازی به دلیل وجود این مجسمه لغو شده بود.  نتیجه این بازی سپس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، 3 بر صفر اعلام شد.

 

مجسمه سردار سلیمانی از ورزشگاه اصفهان

مجسمه سردار سلیمانی  ورزشگاه اصفهان

برچسب ها: مجسمه ، سلیمانی ، اصفهان
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود