۱۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۳-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۴۷۳۹
انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۳-۱۰-۱۴۰۲

اقدام شگفت‌انگیز بزرگترین بانک سوییس / معامله در بورس بیت‌ کوین

اقدام شگفت‌انگیز بزرگترین بانک سوییس / معامله در بورس بیت‌ کوین
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که برخی از شرکت‌های دیگر اظهار کردند هنوز در حال ارزیابی مناسب بودن صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌ کوین برای مشتریان خود هستند.
بر اساس خبرهای منتشرشده مشخص شد که بانک یوبی‌اس معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین را به روی برخی از مشتریان باز می‌کند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از اکونومی، به گفته منبعی آگاه، بانک یوبی‌اس (UBS) ارائه وجوه قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را به مشتریان مدیریت ثروت خود آغاز کرده است.
 
این حرکت نشان‌دهنده ورود این بانک به فضای رو به رشد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال از طریق محصولات مالی سنتی است که نگرانی‌هایی را نیز ایجاد کرده است.
 
بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاران فردی بیان کردند دسترسی به این صندوق‌ها در پلتفرم معاملاتی بانک مذکور و پلتفرم‌های چندین بانک و کارگزاری دیگر با مشکلاتی مواجه است.
 
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که برخی از شرکت‌های دیگر اظهار کردند هنوز در حال ارزیابی مناسب بودن صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین برای مشتریان خود هستند.
 
ارسال به دوستان
تغییر گسترده در برنامه هفته هشتم لیگ برتر؛ بازی پرسپولیس لغو شد فرمانده انتظامی تهران: در تهران هر ۲ ثانیه یکبار زنگ تلفن ۱۱۰ به صدا درمی‌آید/ حدود ۲۵ درصد جرائم کشور در تهران رخ می‌دهد/ پرخطرترین افراد پایتخت در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال بیرانوند: ۲۰ میلیارد نمی‌دهم! هیئت مدیره پرسپولیس به من شیرینی داده بود یک مقام مسئول فرودگاه امام: اعلام زمان جدید پروازهای خارجی تا ساعتی دیگر علت انتشار بوی نامطبوع در بخش‌هایی از تبریز چیست؟ فرودگاه بین المللی بیروت، تمامی پروازهای خود را لغو کرد شهرداری تهران: تونل توحید و رسالت امشب مسدود نمی‌شود حضور عارف در دفتر حزب‌الله لبنان سرمربی تراکتور: شایسته باخت نبودیم؛ داوری به ضررمان تمام شد شکایت رسمی تراکتور از داور؛ درخواست انتشار تصاویر VAR برای شفاف‌سازی روسیه: حمله به بلاروس، پاسخ هسته‌ای به همراه خواهد داشت تماس تلفنی «نتانیاهو» با «مکرون» / نخست وزیر اسرائیل: تحریم تسلیحاتی اسرائیل، قدرت محور ایران را تقویت می‌کند/ رئیس‌ جمهور فرانسه: از اینکه اسرائیل موضع ما را نمی‌شنود، متأسفیم اعلام رشته‌ها و مواد امتحانی کارشناسی‌ ارشد ۱۴۰۴/ برگزاری آزمون ۲و۳ اسفند ارسال لایحه اصلاح قانون انتصاب در مشاغل حساس به مجلس برزیل باز هم قهرمان شد؛ سلطه سلسائو بر فوتسال جهان ادامه دارد