۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۶-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۵۷۸۶
انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۶-۱۰-۱۴۰۲

واکنش عراق به حمله دیشب ایران : تجاوز به حاکمیت ما بود؛ به شورای امنیت شکایت می‌کنیم

واکنش عراق به حمله دیشب ایران : تجاوز به حاکمیت ما بود؛ به شورای امنیت شکایت می‌کنیم
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه‌ای نوشته است: این حمله "تجاوز به حاکمیت عراق و امنیت مردم عراق و سوء استفاده از حسن همجواری و امنیت منطقه" بود.
دولت عراق روز سه شنبه حمله موشکی ایران به اربیل در شمال عراق را محکوم کرد و آن را اقدامی «تجاوزکارانه و نقض حاکمیت آن» خواند.
 
به گزارش انتخاب، وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرده است، گفته است که دولت عراق در پاسخ به حملات ایران، «همه گام‌های قانونی از جمله شکایت به شورای امنیت سازمان ملل را انجام خواهد داد».
 
عراق افزود که این حمله "تجاوز به حاکمیت عراق و امنیت مردم عراق و سوء استفاده از حسن همجواری و امنیت منطقه" بود.
 
این بیانیه افزوده است که شورای وزیران کمیته‌ای به ریاست مشاور امنیت ملی عراق برای بررسی این حادثه و جمع آوری اطلاعات مربوطه برای حمایت از موضع دولت در سطح بین المللی تشکیل داده است.
برچسب ها: عراق ، حمله موشکی
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی