۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۳۰-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۶۸۹۲
انتشار: ۲۲:۳۴ - ۳۰-۱۰-۱۴۰۲

دادستان مهریز یزد: دو خانواده اتباع به دلیل قانون‌گریزی، هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت از این شهرستان اخراج شدند

دادستان مهریز یزد: دو خانواده اتباع به دلیل قانون‌گریزی، هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت از این شهرستان اخراج شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز (یزد) گفت: دو خانواده اتباع به دلیل قانون گریزی، هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت از این شهرستان اخراج شدند. وی تاکید کرد: اتباعی که مرتکب جرم می‌شوند در اقامتشان تجدید نظر و نسبت به طرد خانوادگی آن‌ها اقدام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز (یزد) گفت: دو خانواده اتباع به دلیل قانون گریزی، هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت از این شهرستان اخراج شدند.

به گزارش ایسنا، محمد سجاد اعتباری در این باره گفت: در پی وقوع جرم توسط دو خانواده اتباع مراتب، در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان مهریز قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی و محرز شدن موضوع ضمن هماهنگی با این دادستانی و تشکیل پرونده قضایی هر دو خانواده از شهرستان اخراج شدند.

اعتباری بر لزوم پایبندی عموم مردم به ویژه اتباع به قوانین تاکید و اظهار کرد: حفظ و عمل به قوانین از خطوط قرمز دادسرای شهرستان است.

دادستان مهریز در پایان ضمن تشکر از اتباعی که خود را ملزم به رعایت قوانین می دانند، تاکید کرد: اتباعی که مرتکب جرم می شوند در اقامتشان تجدید نظر و نسبت به طرد خانوادگی آنها اقدام می شود.

برچسب ها: مهریز یزد ، دادستان
ارسال به دوستان
شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد کشف بقایای کودکان «خون‌آشام» سربریده در لهستان / گورهایی با ویژگی‌ «دفن ضد خون‌آشام» هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود(+عکس) دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس)