۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۳-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۳۷۵۳۰
انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۳-۱۱-۱۴۰۲

حمله سگ‌های ولگرد دختربچه روستایی را راهی بیمارستان کرد

حمله سگ‌های ولگرد دختربچه روستایی را راهی بیمارستان کرد
این اولین حادثه از ناحیه سگ‌های ولگرد در شهرستان رفسنجان نیست و آخرین هم نخواهدبود.
حمله چند قلاده سگ ولگرد به یک دختربچه در رفسنجان موجب مصدومیت و بستری شدن وی در بیمارستان شد.
 
به گزارش فارس از رفسنجان، بعد از ظهر دیروز دوشنبه  در یکی از روستاهای رفسنجان هنگامی که صنا از سرویس مدرسه پیاده می‌شود که به خانه برود چند قلاده سگ ولگرد به وی حمله‌ور شده و او را از ناحیه صورت، دست و پا و نقاط دیگر بدن زخمی می‌کنند.
 
همسایه‌ها از راه رسیده و دخترک کلاس اولی را از چنگ و دندان‌های سگ‌ها نجات می‌دهند و سپس وی در حالی که بدنش از حمله سگ‌ها غرق خون است به بیمارستان منتقل می‌شود.
 
این اولین حادثه از ناحیه سگ‌های ولگرد در شهرستان رفسنجان نیست و آخرین هم نخواهدبود چراکه کوچه‌ها و معابر شهرستان رفسنجان از ناحیه سگ‌های ولگرد همواره آبستن حوادث است که می‌طلبد نهادها و ارگان‌های مربوطه نسبت به جمع‌آوری این حیوانات وحشی اقدام کنند.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟