۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۰۰۸۱
انتشار: ۰۰:۲۱ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۲

جهانبخش: با هم گفتیم 30 دقیقه از جان مایه بگذاریم و پنالتی‌ها با علیرضا بیرانوند

جهانبخش: با هم گفتیم 30 دقیقه از جان مایه بگذاریم و پنالتی‌ها با علیرضا بیرانوند
علیرضا جهانبخش: در وقت‌های اضافه فقط گفتیم بازی را نگه داریم تا ضربات پنالتی چون می‌دانستیم بیرانوند کار را درمی‌آورد.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آنقدر به بیرانوند اعتماد داشتیم که گفتیم 30 دقیقه از جان مایه بگذاریم تا پنالتی برسد و علی کار را برایمان درآورد.

به گزارش فارس، علیرضا جهانبخش پس از بازی ایران و سوریه در پاسخ به اینکه «مردیم تا بردیم» گفت: بله دقیقا درست می‌گویید. ما اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم بازی متفاوت می‌شد. راستش را بخواهید پس از اینکه 10 نفره شدیم، با بچه‌ها هم صحبت می‌کردیم، آنقدر که خیالمان راحت بود و به بیرانوند اعتماد داشتیم به هم گفتیم که 30 دقیقه در وقت‌های اضافی از جان مایه بگذاریم تا به پنالتی برسد و در آنجا علی کار را برایمان در آورد.

وی ادامه داد: پنالتی‌های ما فوق العاده بود و در سطح جهانی پنالتی زدیم. از انصاری فرد تا احسان حاج صفی همه عالی زدند.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک