۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۳۰۵۵
انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۲

امیر عبداللهیان وارد دوحه شد

امیر عبداللهیان وارد دوحه شد
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۳ بهمن) و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی رتبه قطر وارد فرودگاه دوحه شد.
وزیر امورخارجه در صدر هیأتی سیاسی و به منظور دیدار با مقامات قطری وارد دوحه پایتخت این کشور شد.
 
به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر امروز (دوشنبه ۲۳ بهمن) و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی رتبه قطر وارد فرودگاه دوحه شد.
 
ملاقات‌ها و رایزنی‌های امیرعبداللهیان در این سفر پیرامون آخرین تحولات مرتبط با فلسطین و بررسی راهکارهای جلوگیری از تداوم بحران غزه و جنایات و نسل کشی مردم کرانه باختری و غزه توسط رژیم صهیونیستی خواهد بود.
 
دور تازه سفر منطقه‌ای امیرعبداللهیان که از روز جمعه گذشته و با سفر به بیروت آغاز شد را می‌توان گام دیگری در تداوم تلاش‌های مستمر و گسترده جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه ارزیابی کرد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید