۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۰-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۴۸۶۲
انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۰-۱۱-۱۴۰۲

کشف هفت دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

کشف هفت دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه مورد بررسی قرار گرفتند و چهار دستگاه خودرو سواری سمند، پژو، پراید و وانت نیسان کشف و سه دستگاه موتورسیکلت مشکوک همراه با ۲ نفر سارق برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی مراغه به کشف سه دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه وانت نیسان و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: ۲ نفر سارق نیز در زمینه دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ «توحید فارسی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مأموران پلیس آگاهی، کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه آیت‌الله غفاری و پاسگاه خداجو با اجرای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت توانستند این وسایل نقلیه سرقتی را کشف کنند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه مورد بررسی قرار گرفتند و چهار دستگاه خودرو سواری سمند، پژو، پراید و وانت نیسان و سه دستگاه موتورسیکلت مشکوک همراه با ۲ نفر سارق برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

سرهنگ «فارسی» ادامه داد: پس از احراز هویت مالکان وسایط نقلیه، اموال مکشوفه به مالکانشان تحویل شد و سارقان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در خصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت بیان کرد: قفل کردن موتورسیکلت، پارک کردن در محل ایمن، خاموش کردن موتور حین ترک آن، عدم فراموشی سویچ بر روی موتورسیکلت، قفل و زنجیر کردن موتور سیکلت، استفاده از قفل فرمان و به کار بردن قفل سویچ از جمله این توصیه‌هاست.

وی در خصوص هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو نیز بیان کرد: رانندگان، سوئیچ اتومبیل را روی درب و داخل خودرو جا نگذارند و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین توصیه کرد که از پارک کردن اتومبیل خود در نقاط خلوت و تاریک خودداری کرده و اتومبیل خود را به وسایل ایمنی و بازدارنده تجهیز کنیم.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین توصیه کرد که اتومبیل خود را حتی برای لحظه کوتاه با موتور روشن ترک نکنیم.

برچسب ها: مراغه ، سرقت ، وسایل نقلیه
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند