۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۲-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۵۵۷۹
انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۲-۱۲-۱۴۰۲

شلیک بیش از ۱۰ موشک حزب‌ الله به اسرائیل

شلیک بیش از ۱۰ موشک حزب‌ الله به اسرائیل
رسانه‌های اسرائیل در این باره گزارش دادند که بیش از ۱۰ موشک از لبنان به سمت مواضع اسرائیل در منطقه الجلیل غربی پرتاب شد.
پس از حملات شدید عصر امروز (چهارشنبه) حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های اسرائیل، منابع رسانه‌ای از شلیک بیش از ۱۰ موشک دیگر از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
 
به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با سلاح‌های مناسب، یک موضع نظامیان دشمن در مستعمره «آویویم» را هدف قرار دادیم و تعدادی از آنها را کشته و مجروح کردیم.
 
حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان ما در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاها و منازل غیرنظامیان به ویژه حمله به غیرنظامیان در مجدل زون، مستعمره «متسوا» را با موشک‌های «کاتیوشا» هدف قرار دادند.
 
منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز نیز از موج جدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن چهار پایگاه و یک شهرک صهیونیست نشین خبر داده بودند.
برچسب ها: اسرائیل ، حمله
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی