۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۷-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۶۶۴۷
انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۷-۱۲-۱۴۰۲

اولین توییت مهدی یراحی خواننده پس از آزادی مشروط

اولین توییت مهدی یراحی خواننده پس از آزادی مشروط
مهدی یراحی خواننده ، پس از آزادی مشروط از زندان در توییتی از هواداران خود تشکر کرد.

سینما اعتماد نوشت: به نقل از برترین ها ، مهدی یراحی خواننده پس از آزادی مشروط از زندان، در متنی دردمندانه از هواداران خود به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

او نوشت: «تو مپندار که در فکر تنم، افزون بر سپاس و قدردانی از همراهی شما مردم شایسته‌ سرزمینم که ‌مهربانانه کنارم بوده‌اید به آگاهی می‌رسانم که به جهت ادامه درمان، همچنان مجال حضوری پیوسته در صحنه‌ی رسانه را ندارم‌.  طی این مدت صفحات اجتماعی‌ام توسط ادمین محترم اداره خواهد شد. روی گفتن و نوشتن از ناملایمات نیست، لاکن ناگزیرم از پاسخگویی به مهر بی‌کرانـتان.  صدای بی‌صدایان باشیم که بی‌ شک اهم و مهم است. مهدی یراحی، اسفند ۱۴۰۲.»

وکیل مهدی یراحی درباره وضعیت تازه پرونده او اعلام کرد: در پی ارسال پرونده موکلم آقای مهدی یراحی به شعبه اجرای احکام، با توجه به بیماری و نیاز به مراقبت‌های پزشکی، حبس یک ساله ایشان تبدیل به مراقبت‌های الکترونیکی (پابند با شعاع حرکتی ۱۰۰۰ متر) شد.

برچسب ها: مهدی یراحی ، توییت ، زندان
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟