۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۱۵-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۹۰۵۷
انتشار: ۱۹:۳۹ - ۱۵-۱۲-۱۴۰۲

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
توصیه می‌شود تمامی شهروندان بویژه گروه‌های حساس اعم کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کرده و نیز با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک، از هرگونه تردد غیرضروری با خودرو‌های شخصی خودداری کنند.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش مهر، بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعته گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۱۵ اسفند، ۱۲۸ و آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بوده و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

همچنین متوسط ۲۴ ساعته کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۱۱ و شهرداری منطقه ۱۹ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره کل هواشناسی استان تهران در تاریخ ۱۵ اسفند، آسمان تهران تا صبح پنجشنبه به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه و پایداری نسبی در مناطق پرتردد بخش‌های مرکزی و نیمه جنوبی استان، همچنین سرمای هوا، دارای غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا برای گروه‌های حساس خواهد بود.

بر این اساس توصیه می‌شود تمامی شهروندان بویژه گروه‌های حساس اعم کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کرده و نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک، از هرگونه تردد غیرضروری با خودروهای شخصی خودداری کنند.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها