۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۵۰۶۴۴
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۲

کاهش محدوده سرعت مجاز در جاده‌های البرز

کاهش محدوده سرعت مجاز در جاده‌های البرز
سرعت تردد در جاده‌های البرز با هدف افزایش ایمنی در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سرعت تردد در جاده‌های البرز با هدف افزایش ایمنی در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی روز دوشنبه ۲۱ اسفند در کمیسیون ایمنی راه‌های استان البرز اظهار کرد: سرعت تردد در جاده‌های البرز با هدف افزایش ایمنی در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری استان البرز علاوه بر رسانه‌ها از طریق نصب بنر هم نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص اقدام می‌کند.

وی در پایان گفت: آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و همچنین امداد و نجات از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است که باید نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام لازم صورت پذیرد.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)