۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۳-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۳۳۳۸
انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۳-۰۱-۱۴۰۳

توزیع ۱۰۸ میلیون لیتر بنزین در نخستین روز سال ۱۴۰۳

توزیع ۱۰۸ میلیون لیتر بنزین در نخستین روز سال ۱۴۰۳
جعفر سالاری‌نسب: در نخستین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در حالی ۱۰۸.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۹.۳ میلیون لیتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در نخستین روز سال ۱۴۰۳ و رشد ۹ درصدی مصرف خبر داد.

به گزارش مهر، جعفر سالاری‌نسب در این باره توضیح داد: در نخستین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ (چهارشنبه، یکم فروردین‌ماه) در حالی ۱۰۸.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) ۹۹.۳ میلیون لیتر (۹ درصد) افزایش یافته است.

وی با تأکید بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی افزود: لازم است که مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان مدنظر قرار گیرد.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)