۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۵۹۸۹
انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۳

اعتراض تند نکونام جواب داد/ بلیت طبقه دوم ارزان شد

اعتراض تند نکونام جواب داد/ بلیت طبقه دوم ارزان شد
جواد نکونام در حالی ساعتی پیش در حمایت از هواداران استقلال خواهان کاهش قیمت بلیت بازی‌های این تیم شد که باشگاه استقلال نیز امروز تلاش کرد قیمت‌ها را به سال قبل برگرداند.

با درخواست باشگاه استقلال قیمت بلیت طبقه دوم برای بازی روز شنبه مقابل مس رفسنجان از ۷۵ هزار تومان به همان ۵۰ هزار تومان بازگشت.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در حالی ساعتی پیش در حمایت از هواداران استقلال خواهان کاهش قیمت بلیت بازی‌های این تیم شد که باشگاه استقلال نیز امروز تلاش کرد قیمت‌ها را به سال قبل برگرداند.

برای سال جدید قیمت بلیت بازی‌های خانگی استقلال ۲۵۰ هزار تومان برای صندلی‌های روبروی جایگاه، ۱۵۰ هزار تومان برای صندلی‌های پشت دروازه و ۷۵ هزار تومان برای سکوهای طبقه دوم اعلام شد. هواداران استقلال معتقدند که این افزایش قیمت کار خوبی نیست و قیمت‌ها باید به همان شرایط سال گذشته که به ترتیب طبقه دوم، پشت دروازه و روبروی جایگاه ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان بود برگردد.

باشگاه استقلال امروز تلاش کرد قیمت‌ها را به روال گذشته برگرداند اما از آنجایی که اغلب بلیت‌های طبقه اول فروش رفته بود باشگاه موفق به تغییر قیمت بلیت جایگاه و پشت دروازه نشد اما با درخواست باشگاه استقلال، قیمت بلیت طبقه دوم برای بازی روز شنبه مقابل مس رفسنجان از ۷۵ هزار تومان به همان ۵۰ هزار تومان بازگشت.

ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند