۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۵-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۸۲۳۶
انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۵-۰۱-۱۴۰۳

پخش رقابت‌های لیگ‌ انگلیس، اسپانیا و آلمان از تلویزیون

پخش رقابت‌های لیگ‌ انگلیس، اسپانیا و آلمان از تلویزیون
از رقابت‌های لیگ انگلیس، اسپانیا و آلمان امروز (۲۵ فروردین ماه) چهار دیدار از شبکه‌های سه و ورزش سیما پخش می‌شوند.

از رقابت‌های لیگ انگلیس، اسپانیا و آلمان امروز (۲۵ فروردین ماه) چهار دیدار از شبکه‌های سه و ورزش سیما پخش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دیدار منچسترسیتی ـ لوتون امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود. این دیدار توسط نیما تاجیک گزارش خواهد شد.

همچنین از رقابت‌های لیگ اسپانیا دو دیدار مایورکا ـ رئال مادرید امشب ساعت ۲۰ و کادیز بارسلونا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

از رقابت‌های لیگ آلمان نیز دیدار بایرن مونیخ ـ کلن امروز ساعت ۱۷ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

برچسب ها: تلویزیون ، فوتبال
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)