۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۹۴۸۳
انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۹-۰۱-۱۴۰۳

قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)

قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ، خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.
طبق آخرین توافق ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بنا شد پژوپارس تا پایان بهار تولید شود.
 
به گزارش عصر ایران طبق آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو ، با دریافت مجوز قیمت جدید پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.
 
مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ،  خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.
 
قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
 
این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.
 
با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل 172 هزار و 418  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، مجوز تولید این خودرو در بهار را صادر کرد.
 
قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.
برچسب ها: پژو پارس ، قیمت جدید
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی