۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۱-۰۲-۱۴۰۳
کد ۹۶۲۹۰۴
انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۱-۰۲-۱۴۰۳

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست

جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با استناد به داده‌های هواشناسی اعلام کرد که جمعه و شنبه پیش رو (۱۴ و ۱۵ اردیبهشت) شرایط برای طبیعت‌گردی و صعود به ارتفاعات این استان مساعد نیست.

به گزارش ایرنا ، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد جو استان اردبیل تا روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) نسبتا پایدار است؛ هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز به ویژه جنوب استان دور از انتظار نیست.

از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) سامانه بارشی فعالی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که موجب ابرناکی، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعد و برق (در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه) خواهد شد.

با توجه به رخداد بارش‌های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز انتظار می‌رود.

این سامانه تا اواخر وقت شنبه (۱۵ اردیبهشت) در بیشتر مناطق استان اردبیل فعال خواهد بود.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی