۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۳
کد ۹۶۵۱۲۶
انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۰-۰۲-۱۴۰۳

رئیسی: تسریع روند ارائه تسهیلات مسکن ملی توسط بانک‌ها

رئیسی: تسریع روند ارائه تسهیلات مسکن ملی توسط بانک‌ها
رئیس جمهور در بازدید از سایت 560 هکتاری نهضت ملی مسکن در قم، با تاکید بر اولویت مسکن برای مردم این استان، خواستار تسریع روند ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها به منظور افزایش سرعت ساخت واحدهای مسکونی شد.

 رئیس جمهور گفت: بانک‌ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت‌های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در بازدید از سایت 560 هکتاری نهضت ملی مسکن، با تاکید بر اینکه مسکن از اولویت‌های مردم قم است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم از همان ابتدا تلاش کرده‌ایم تا دغدغه مسکن مردم را رفع کنیم.

وی افزود: در سایت 560 هکتاری قم 100 هزار نفر ساکن خواهند شد و این سایت کارگاهی بزرگ است که همه در آن مشغول کار هستند، امروز هیچ نقطه‌ای در این سایت ندیدیم که تعطیل باشد و به امید خدا با همین همت باید کار ادامه یابد.

رئیس جمهور گفت: بانک‌ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت‌های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند.

برچسب ها: رئیسی ، تسهیلات مسکن
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها